loading...
دانلود بروز
محمد کشاورز بازدید : 108 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (1)

ای دی ام

توجه: در صورت نصب اين نـرم افزار از آپديت نمودن آن جداً خودداري کنيد تا نـرم افزار از کار نيافتد!

با گسترده شدن شبکه جهاني اينترنت و توسعه فعاليت‌هاي تحت وب نيازهاي کاربران شکل ديگري به خود گرفتند، امروزه از اينترنت فقط براي مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمي‌شود بلکه با گسترش شبکه‌هاي اشتراک فايل، تبادل اطلاعات بين کاربران افزايش يافته است؛ امروزه از کاربران عادي و ساده گرفته تا سازمان‌هاي بزرگ و شرکت‌هاي عظيم همگي از اينترنت براي اشتراک گذاري و تبادل با يک ديگر استفاده مي‌کنند؛ يکي از اعمالي که بسيار پر کاربرد است عمليات «دانلود» يا «بارگذاري» است، به طور خلاصه «دانلود» به معني بارگيري اطلاعات و داده‌ها از يک مبداً مشخص به سيستم فرد اطلاق مي‌شود.

امروزه تمامي شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فيلم، بازي و موسيقي همگي از شبکه اينترنت براي پخش اطلاعات خود استفاده مي‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌هاي منتشر شده از طرف آن‌ها است، در اين چند ساله مرورگرهاي اينترنت تا حد بسياري بهبود پيدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودي را معرفي کردند ولي استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پيشرفته معمولاً پيشنهاد نمي‌شود و به کاربران توصيه مي‌شود تا از «نرم افزارهاي مديريت دانلود» استفاده کنند.

«نرم افزار مديريت دانلود» به نرم افزاري گفته مي‌شود که وظيفه‌ي آن به طور تخصصي دانلود کردن اطلاعات و داده‌هاي مختلف از اينترنت مي‌باشد، نرم افزارهاي زيادي در اين زمينه فعاليت مي‌کنند و در اين مطلب سعي داريم تا يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود را به شما معرفي کنيم.

 

Internet Download Manager يا به اختصار «IDM» نرم افزاري پيشرفته براي مديريت دانلود است که با سيستم هوشمند خود مديريت کردن فايل‌هاي دانلود را آسان‌تر مي‌سازد، اين برنامه با تکنولوژي جديد خود باعث سرعت بخشيدن به امر دانلود کردن فايل‌ها مي‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا ? برابر سريعتر از حالت معمولي مي‌تواند دانلود کند.

نظرات

ادامه مطلب

برای دانلود نرم افزار Internet Download Manager6.18 به ادامه مطلب مراجعه کنید
محمد کشاورز بازدید : 150 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (2)

عکس نرم افزار حذف برنامه های مخرب ویندوز

احتمالا میدانید که روش اصلی حذف نرم افزارهای نصب شده در ویندوز، رفتن به این مسیر است:

 

Control Panel\Programs\Programs and Features

 

در اینجا پنجره ای باز میشود که تمام نرم افزارها و بازی های نصب را به صورت لیست نشان میدهد. سپس میتوانید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Uninstall را بزنید تا حذف شود. برخی از نرم افزارها در پوشه ای که در منوی Start ایجاد میکنند نیز گزینه ای با عنوان Uninstall قرار میدهند که کار حذف آن برنامه را راحت تر میکند.

اما برخی از نرم افزارها آنقدر سمج هستند که مثل کنه به ویندوز چسبیده اند و به این راحتی ها حذف نمیشوند! حتی اگر با هزار دردسر هم آنها را حذف کنید باز هم اثراتی از آنها در ویندوز باقی میماند که ممکن است در کار سیستم عامل اختلال ایجاد کند.

نرم افزار Geek Uninstaller برای حذف برنامه های سمج به کمک شما خواهد آمد. این نرم افزار قادر است هر کدام از برنامه ها یا بازی های نصب شده در ویندوز را به صورت کامل حذف (Uninstall) کند. و حتی تمام فایل ها و اثرات باقی مانده را نیز از قسمت های مختلف ویندوز (مثل رجیستری) پاکسازی میکند تا اختلالی در روال کار ویندوز شما ایجاد نشود.

نظرات

ادامه مطلب

برای دانلود نرم افزار Geek Uninstaller 1.2 به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد کشاورز بازدید : 132 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

winrar محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

نظرات

ادامه مطلب

 

WinRAR

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

محمد کشاورز بازدید : 115 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

عکس زیارت آنلاین

این نرم افزار قابل است پخش زنده و مستقیم حرم امامان معصوم  را بالا اورد از جمله:

امام علی {ع}

امام حسین {ع}

حضرت ابالفضل العباس {ع}

و ...

نظرات

ادامه مطلب

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی . نرم افزار . مطلب . کارتون فیلم . آهنگ . تم ویندوز . عکس . کلیپ بازی و نرم افزار برای موبایل و ... هر چیزی که بخواهید اینجا هست مدیر:محمد کشاورز ایمیل:mohammad.km2085@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام رنگ را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 945
  • بازدید کلی : 6,949